Ventės rage

Abėcėlės šventė

Projektas „Profesijų šalyje"

Paskutinis skambutis

Ventės rage

Video galerija

Mokinių pažangos skatinimo projektas

Pamokų laikas

Antradieniais – penktadieniais

1) 8.40 – 9.25

2) 9.35 – 10.20

3) 10.30 – 11.15

Pietų pertrauka

4) 11.35 – 12.20

Judrioji pertrauka

5) 12.40 – 13.25

6) 13.35 – 14.20

7) 14.25 – 15.10

8) 15.15 – 16.00

Pirmadieniais

0) 8.40 – 9.25

1) 9.35 – 10.20

2) 10.30 – 11.15

Pietų pertrauka

3) 11.35 – 12.20

Judrioji pertrauka

4) 12.40 – 13.25

5) 13.35 – 14.20

6) 14.25 – 15.10

7) 15.15 – 16.00

Statistika

Dabar svetainėje 65 svečiai ir narių nėra

642156
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praeitą savaitę
Šį mėnesį
Praeitą mėnesį
Iš viso
298
487
2701
636550
15462
23915
642156
IP adresas: 172.31.28.20
2021-07-31 09:25

Rėmėjai ir partneriai

Kristianstado švedų - lietuvių bendruomenė

VĮ Tauragės miškų urėdija

Kaimo bendruomenė „Žygava“

Žygaičių seniūnas Vytautas Juška

Žygaičių šv. Petro ir Pauliaus parapijos klebonas Tomas Domarkas

Veiklos programa

TAURAGĖS R. ŽYGAIČIŲ GIMNAZIJOS

UGDYMO KARJERAI VEIKLOS PROGRAMA

Šiandien karjera suvokiama kaip visą gyvenimą trunkantis asmens mokymosi, saviraiškos ir darbo kelias, o sėkminga karjera – tai dar ir gebėjimas derinti darbą, laisvalaikį, gyvenimą šeimoje ir jausti pasitenkinimą savo gyvenimo kelio pasirinkimu.

Sėkmingam karjeros keliui mokinys turėtų pradėti ruoštis dar mokykloje. Jam turi padėti mokytojai, klasių vadovai, tėvai. Padedamas jų, mokinys turi išmokti konstruktyviai žvelgti į ateitį: išmokti sistemingai kaupti žinias, lavinti gebėjimus, ugdytis kompetencijas, padėsiančias rinktis studijų kryptį, profesinę veiklą, bei planuoti savo vietą darbo rinkoje.

Žygaičių gimnazijoje ugdymas karjerai įgyvendinamas visų dalykų pamokose, klasės valandėlėse, neformaliojo švietimo užsiėmimuose bei netradicinio ugdymo dienomis.

Mokiniams susidarant individualų planą, pasirenkant egzaminus konsultuoja direktorės pavaduotoja ugdymui bei socialinė pedagogė. 

Ugdymo karjerai tikslas – sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, kad mokinys sėkmingai pasirinktų tolesnę mokymosi kryptį, profesiją arba darbinę veiklą, pereitų iš mokymo aplinkos į darbinę veiklą.

Siekiama, kad mokiniai:

  • Pažintų savo asmenybės savybes, gabumus, interesus, galėtų juos kritiškai vertinti ir taikyti planuojant ir įgyvendinant savo karjerą.
  • Gebėtų rasti reikalingą informaciją apie profesijas, tolesnio mokymosi, darbo ieškos ir įsidarbinimo galimybes.
  • Įvertintų darbo pasaulio kaitos tendencijas ir gebėtų jas analizuoti planuojant savo karjerą.
  • Gebėtų koreguoti karjeros ir gyvenimo tikslus, atsižvelgiant į asmeninius ir aplinkos pokyčius.
  • Būtų pasirengę sėkmingai pereiti į kitą karjeros aplinką ir darbo paiešką.

Koordinatorius karjerai mokiniams padeda:

  • Rasti informaciją, kur galima mokytis norimos specialybės.
  • Atsirinkti naujausią informaciją apie priėmimo sąlygas į įvairias mokymo įstaigas.
  • Susipažinti su studijų mokymo programomis, kryptimis, priėmimo tvarkomis.
  • Susidaryti individualų ugdymosi planą.
  • Suprasti, kaip pildomas prašymas stojant į Lietuvos aukštąsias mokyklas.
  • Pasirinkti mokymosi įstaigą baigus II gimnazinę klasę.
  • Rasti reikalingą informaciją profesinio informavimo leidiniuose, virtualioje erdvėje.

Tėvams:

  • Teikia informaciją apie ugdymą karjerai tėvų susirinkimų metu.
  • Individualiai konsultuoja tėvus ir mokinius įvairiais karjeros klausimais.

Klasių vadovams:

  • Supažindina su metodine ugdymo karjerai medžiaga.
  • Konsultuoja įvairiais klausimais ugdymo karjerai tema.
  • Padeda organizuoti išvykas į įvairias mokymosi įstaigas, darbo vietas, darbo biržą.

Ugdymo karjerai paslaugų teikėjai:

  • Socialinė pedagogė Daiva Vencienė

Vykdomi projektai

ES paramos projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Projektas, panaudojant Klimato kaitos specialios programos lėšas finansuojamai priemonei „Atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimas visuomenės ir gyvenamosios paskirties pastatuose“

Projektas „MOBILŪS-AKTYVŪS-SMALSŪS“

Mūsų gimnazija

Mokyklų pripažinimo sveikatą stiprinančiomis mokyklomis komisija įvertino mūsų gimnazijos sveikatos stiprinimo programą ir priėmė sprendimą pripažinti mūsų mokyklą sveikatą stiprinančia mokykla.